VOJENSKÉ MUZEUM KRÁLÍKY

Když jsem kamarádkám posílala  fotky z našeho výletu do vojenského muzea Králíky a okolních dělostřeleckých tvrzí, tak mi odpověděly, že se ti moji Karlíci mají, když jsem ochotná s nimi absolvovat takový výlet. Tak jsem jim napsala, že výlet jsem vymyslela já a strašně se mi tam líbí.





A opravdu. V pondělí v Jeseníkách pršelo, tak jsem si říkala, že v úterý bude ještě mokro a chtělo by to nějaký výlet spíš do muzea apod. Volba padla na Vojenské muzeum Králíky. Čekala jsem malé, obyčejné muzeum a předčilo to výrazně mé očekávání.




Muzeum je otevřené celoročně, úterý  - neděle

- říjen až duben 10:00 až 16:00 hodin
- květen až září 09:00 až 17:00 hodin


ZAVŘENO:- Velikonoční pondělí
- O vánocích 23. až 26. 12.
- Silvestr 31. 12.
- Nový rok 1. 1.


Adresa: Prostřední Lipka 1

Vstupné jsme zaplatili za dva dospělé 240 Kč (Kája - dítě do 6 let zdarma)

Tam, kde si zakoupíte vstupenky, si můžete i vybrat domů suvenýr pro děti i dospělé. No uznejte, výběr mají velký.






Expozici tvoří vše možné, co se týká československé armády od jejich počátků až po současnost. 

Chlapci a chlapi, kteří sloužili v armádě možná zavzpomínají na svou vojenskou službu. 
Já třeba zavzpomínala, jak můj bráška začínal na vojně jako řidič V3S (snad to píšu dobře) a brzy přešel jako řidič pana generála :-)) 

Předtím než sem ještě nahraji pár fotografií z vnitřní i venkovní expozice, upozorním na další ročník akce "CIHELNA", která se uskuteční 20-21. srpna 2020 http://www.akcecihelna.com/

Více informací o muzeu: http://armyfort.cz/cs



























































































Komentáře

  1. Super doporučení a fotky, určitě s kamarádem navštívíme. Deset dnů zpátky jsme byli v pevnosti Dobrošov, která se nedávno otevřela a také doporučuju. Kromě těchto vojenských muzeí jsem taky nadšenec do starých vozů, takže musím zmínit i muzea veteránů jako další tip na výlety.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat