DIVADLO KOUZEL PAVLA KOŽÍŠKA - Kouzelné Vánoce aneb já nejsem Ježíšek ale Kožíšek + ZRCADLOVÝ LABYRINT

Nevím, jak vy, ale já mám své dětství spojené s Čáryfukem, Saxanou a Rumburakem.
Až jednou bude Kája vzpomínat na kouzelníky svého dětství, tak si vybaví třeba: 

Pavla Kožíška a jeho Divadlo kouzel.




Tohoto divadla jsme si všimli v létě, když jsme projížděli obcí Líbeznice u Prahy. 
Tato obec se nachází necelých třicet minut jízdy autem od našeho bydliště v Praze 10.
Přijet sem můžete i autobusem od stanice metra Ládví a jste tam za 15 minut. 


Když už jsme u dopravy, tak auto jsme nechali zaparkované zdarma za divadlem. Myslím, že hodně řidičů uvítala přítomnost zaměstnance divadla, který navigoval, kde má kdo zaparkovat. 




Vzhledem k tomu, že se blíží vánoční svátky, vybrala jsem si z repertoáru představení
KOUZELNÉ VÁNOCE ANEB JÁ NEJSEM JEŽÍŠEK ALE KOŽÍŠEK.
Vstupenky jsem si zakoupila přes internet cca s měsíčním předstihem a zaplatila online platební kartou. Vstupenky mi hned dorazily do emailu.

Představení, na které jsme vyrazili, se konalo v sobotu 30. 11. 2019 v 11 hodin. 
Bundy jsme si nechali v hlídané šatně (za cenu 5 Kč/kus). 


Toalety se nachází v přízemí za vstupní branou, nebo pak o patro níž než je hlediště
(ke schodišti se dostanete dveřmi po pravé straně pódia) - možná je zbytečné to tu popisovat, směrovky v divadle  vás budou navigovat.  


Řady sedadel jsou odstupňované, takže i návštěvníci sedící v zadních řadách vidí dobře
(my seděli ve 12 řadě) 



V představení Kouzelné Vánoce aneb já nejsem Ježíšek ale Kožíšek vystupuje společně 
s Pavlem Kožíškem i Hana Mašlíková. 


Společně dokázali pobavit nejen děti, ale i dospělé a zároveň nastolili příjemné pocity spojené
s blížícími se vánočními svátky -  i když si na toho pravého Ježíška ještě pár dnů počkáme.
Mé fotky jsou pořízené bez blesku z 12 řady, tedy v menší kvalitě. Na jedné fotografii má dokonce pan kouzelník Pavel Kožíšek rozmazané ruce. I tak je zde zveřejním, protože výrazy jejich tváří ukazují, že si to představení pro děti užívají. Při předvádění svých kouzel také návštěvníky
do představení aktivně zapojují. 





Představení trvá asi hodinu a poté se můžete odebrat za "Pavlem a Hankou" do místnosti,
kde zájemcům podepisují připravené fotografie a fotí se s návštěvníky na památku.
Kája se bohužel styděl. Tak uvidíme příště. 




V předsálí divadla najdete kouzelnický obchod, kde si můžete něco koupit na památku
či pro vaše domácí kouzlení. Chtěla jsem se do obchodu vrátit po prohlídce zrcadlového labyrintu,
ale bohužel už pak bylo zavřeno. Takže první nakupte v obchodu a pak teprve jděte do labyrintu...
Nakoupit můžete také na e-shopu www.kouzelnickyobchod.cz  



Na webu divadla https://divadlokouzel.cz/divadlo/ najdete víc odkazů,
např. i na kouzelnické kroužky, představení pro školy, apod. 


Kromě představení Kouzelné Vánoce, aneb já nejsem Ježíšek, ale Kožíšek můžete navštívit představení S kouzly kolem světa!, Hra kouzel a magie, Škola kouzel Pavla Kožíška, Magická esa.
Program divadla naleznete zde: https://divadlokouzel.cz/divadlo/uvod


Pokud se Vám v Divadle kouzel bude líbit a navštívíte ho alespoň 2x, můžete získat dárky.
Za dvě razítka (návštěvy) získáte pexeso, za tři razítka kouzelnou hůlku a navíc budete zařazeni
do slosování o tři hlavní ceny. Více informací zde: https://divadlokouzel.cz/divadlo/o-divadle/


Jak už jsem psala, po skončení představení a proběhlé autogramiádě jsme se podívali
do Zrcadlového labyrintu, jehož vchod se nachází hned vedle vstupní brány do divadla. 


Kromě zrcadlového bludiště tam na vás čekají různé optické klamy, vtipná prohnutá zrcadla, antigravitační místnost a kdo ví, třeba se tam naučíte i kouzlit.
I zde jsme se velmi pobavili a nasmáli. 


Toto byl první optický klam, který mě zaujal v místnosti, kde se do labyrintu kupují vstupenky. 

Káju fascinoval jiný. 


 A pak už jsme řádili převážně společně. 
Byli jsme zmenšení 


Dokonce jsme i na moment zhubnuli... 


Až jsem měla chvílemi i pocit, že se na něco  dívám vzhůru nohama....


ani stoupnutí nepomohlo 


Nejkrásnější pocit, když se dítě baví a je šťastné. 






 Tak kterého kluka taťka obejme ? 


 Ježíš mamí, co to děláš, vždyť to spadne ! 

 Já se na to nemůžu koukat..... 


I já chci občas věcem přijít na kloub … 


Kája kouzlil s hůlkou celou cestu domů. 


A to není vše. 

Zítra, tedy 1. 12. 2019 se poprvé otevře v Praze nové muzeum  -

 Muzeum fantastických iluzí (nejzábavnější muzeum v Praze)
https://muzeumfantastickychiluzi.cz/ 

Pokud se tam někdy vypravíme, určitě napíšeme,
jak se nám tam líbilo

Komentáře