GALERIE OCELOVÝCH FIGURÍN - GALLERY OF STEEL FIGURES / PRAHA


 Koncem roku 2021 jsme stihli navštívit Galerii ocelových figurín v Praze v ulici 28. října. A bylo to doslova za 5 minut 12. Proč?  Protože se tato galerie v lednu 2022 na čas uzavře a přestěhuje se na novou adresu Celetná 15. V příspěvku galerie na sociálních sítích  ze dne 22.122021 je uvedeno, že by se mělo jednat o větší prostory, což je skvělé. 

Návštěva galerie nás velmi bavila, protože nabízí z našeho pohledu doslova umělecká díla, která jsou vyrobená recyklací šrotu a na své si tam přijde opravdu každý. 

Na exponáty si můžeme narozdíl od jiných galerií sáhnout, posadit se do aut, nasednout na motorky, zatančit si s Michaelem Jacksonem, zazpívat si s Elvisem, posadit se na trůn, nebo zaútočit mečem na piráta z Karibiku. Že vám to nestačí ? A co třeba vyfotit se s hrdiny jako jsou Shrek, Mickey Mouse, Pepek námořník, Avatar, Superman, Terminátor  a mnozí další. 













Kája otestoval i umělecký koutek , kde namaloval Titanic. Na stole bylo dostatek papírů, pastelky a na stěnách od koutku až do prvního patra byly polepené zdi uměleckých děl dětí. Kája si tentokrát svůj obrázek ale odnesl domů na památku.  





Uvidíme, zda nás v nových prostorách budou čekat nové sochy a jaké aktivity pro děti si galerie třeba navíc připraví. Návštěva rozhodně bude stát za to. 

Škoda každé věci, která se nedá využít do budoucnosti. Recyklace šrotu je super nápad. 





Komentáře

  1. Dobrý den, tak tam bych někdy určitě zašla, ale nechce se mi tam teď, když se konečně začíná dělat pěkné počasí a dá se chodit na procházky a výlety někam do přírody. Já trávím volný čas nejraději někde v lese. Hezky s batohem na zádech! Přespávání v přírodě si ale raději nechám opravdu až na léto.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj poslední výlet do Prahy dopadl skvěle, a proto jsem se tentokrát rozhodla vyrazit do Ústí nad Orlicí, kde jsem naštěstí narazila na kvalitní ubytovnu v Ústí nad Orlicí. Cenově byl dostupný a zároveň kvalitně vybavený. Pro mě to bylo skvělé zázemí na pár dní, díky čemuž jsem si mohla v klidu projít celé město.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat