PAPILONIA aneb Amazonie v Praze


 

V centru Prahy v ulici Na Příkopě najdete obrovské zábavné hračkářství Hamleys, kde kromě nákupu hraček můžete prožít různá dobrodružství, vyzkoušet si hračky, pobavit se, sjet tobogán, nebo se třeba  ocitnout na chvíli v Amazonii, Thajsku, Mexiku, subsaharské Africe....  Jak je to možné ? 



V 1. patře totiž naleznete Papilonii - motýlí dům. Pro stylizaci prostředí byl inspirací chrám Angkor Vat v Kambodži. 



Rodinná vstupenka pro dva dospělé a až tři děti vyjde na místě na 430 Kč. Pokud ji nakoupíte dopředu online, zaplatíte o 10 % méně. Otevřeno je od 10 do 20 hodin. 


My vyrazili v neděli odpoledne a bylo tam celkem dost lidí. Počítat musíte rovněž s horkem a vlhkem. Ze mě docela lilo a párkrát jsem se musela otřít kapesníčkem :-)) Posedět můžete na pár lavičkách. A když na lavičce budete sedět v klidu, tak si buďte jistí, že na vás velmi brzy nějaký motýl přistane a pokud se mu u vás bude líbit, tak se vás jen tak nevzdá. Přesvědčila se o tom jedna holčička, která pak s motýlem chodila pořád dokola a on od ní ne a ne odletět. Pokud chcete motýly k sobě nalákat, vezměte si červené nebo žluté tričko a navoňte se květinovou vůní. Kája měl na sobě červený fotbalový  dres, já modré šaty s bílo-růžovými květy a hádejte.... motýli létali víc kolem Káji. Takže je to tak. Červená a žlutá. O motýlech se více dozvíte na tabulkách, které jsou na stěnách.  Nezapomeňte doma foťák či kameru :-) Fotit můžete neomezeně a můžete tam zůstat od začátku až do konce otevírací doby. :-) 































Komentáře

  1. Okolo Prahy je také plno krásných cyklostezek a na některé z nich dokonce nebudete potřebovat ani gravel kola, stačí úplně bohatě jen závodní kola s těmi tenkými plášti. Je to k nevíře, ale opravdu se dá jezdit okolo Prahy velmi rychle a zároveň bezpečně. A k tomu třeba navštívit Papilonii.

    OdpovědětVymazat
  2. Tam se nám to taky moc líbilo. Letos jsme měli vnoučata skoro na měsíc, tak jsme hodně cestovali a výletovali. Teď jsme ale už za pecí, jak se tak říká. I když u nás je to skoro doslova. Máme od www.flamen.cz/product-brands/norsk-kleber/ nová akumulační kamna, takže to je takové to příjemné teplo, ke kterému se chcete schoulit. A jako když člověk vidí, že první podzimní den je skoro na nule, tak to k tomu úplně vybízí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc pěkně! Určitě se tam někdy stavím. Bohužel ale teďka moc času na tohle nemám. Skoro furt mě totiž bere čas moje rekonstrukce bytu Praha, a já jsem pak večer vůbec rád, že mám energii na to si vyčistit zuby. Ale až to bude hotové, tak se určitě zajedu podívat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat